Orbitrek jak ćwiczyć?

2019-11-05
Orbitrek jak ćwiczyć?Jeśli chcesz zrzucić kilka kilogramów, ale trening siłowy nie jest dla Ciebie, spróbuj zacząć od orbitreku. Jeśli nie chcesz pokazywać się na siłowni i wydawać pieniędzy na karnet, kup sprzęt do domu, nie musi być nowy, używany też dobrze spełni swoją role, ważne aby był sprawny.
Jeśli nigdy nie spotkałeś się ze słowem ORBITREK, nic nie szkodzi, tutaj dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć.
Przede wszystkim jest to maszyna, która pozwoli Ci osiągnąć sukces nie obciążając stawów i kręgosłupa. Orbitrek pozwoli nie tylko na wykonanie treningu cardio, ale też treningu siłowego, bez obciążenia struktur okołostawowych i stawów. Jeżeli masz nadwagę i nie jesteś w stanie wykonywać ćwiczeń siłowych, oraz boisz się o swoje stawy, ta maszyna będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
Jak ćwiczyć na orbitreku? Zapraszam do przeczytania dzisiejszego wpisu.
Zacznijmy od tego, jak działa orbitrek, przede wszystkim musisz wiedzieć, że nie spalasz jedynie tkanki tłuszczowej a dodatkowo wysmuklisz nogi, pośladki, brzuch i ramiona! Poza utratą wagi, poprawisz kondycje i zrzucić kilka cm z najbardziej problematycznych części ciała. Wykonaj pomiary obwodów przed rozpoczęciem treningów i miesiąc po, a na pewno zobaczysz różnice. Gotowy? No to zaczynamy !
Jeżeli nie możesz zdecydować się na trening siłowy lub interwałowy, bo masz problemy ze stawami, zainwestuj w witaminy. Grunt to zadbać o zdrowy organizm. Dobrym zestawem na wzmocnienie, regeneracje stawów i struktur okołostawowych będzie Kolagen. Przyśpieszy on nie tylko regeneracje pourazową, ale zadba też o utrzymanie zdrowych kości. Ważne, byś używał preparatów na stawy, które łatwą przyswoją się do Twojego organizmu, postaw na naturalne składniki, zanim przejdziesz do zakupu, przeczytaj skład.
Pamiętaj, że kluczem do ładnej sylwetki jest zdrowa dieta i uzupełnianie płynów w organizmie. Nie rób treningu na czczo, ani nie objadaj się przed samymi ćwiczeniami, Twój żołądek podczas wysiłku zrobi Ci mieszankę wybuchową i nie będziesz w stanie wykonać treningu. Jedz zdrowo i odstaw wszelkie fast foody. Kluczem do sukcesu będzie nie tylko dobry trening, ale i zdrowa dieta. Same ćwiczenia nie pomogą Ci w osiągnięciu celu, jeśli po treningu napełnisz swój żołądek coca-colą i pizzą z podwójnym serem !
Jak ćwiczyć na orbitreku?
Przede wszystkim zacznij od przeczytania instrukcji, zawartej na maszynie. Jest wiele maszyn, na rynku dostępne są orbitreki : mechaniczne, elektro-magnetyczne i magnetyczne. Każda z nich ma różny sposób użytkowania. Dzięki temu, będziesz mogła dokonać efektownego treningu. Gdy już zapoznasz się z instrukcją zadbaj o dobrą postawę ! Wejdź na maszynę, chwyć ruchome ramiona urządzenia, wyprostuj plecy i ściągnij łopatki. Wciągnij brzuch a wzrok skieruj przed siebie. Stopy ustaw płasko, jeśli chcesz wzmocnić mięśnie łydek, możesz swój ciężar przenieść na podbicie, jednak jest to kwestia indywidualna.
Trening powinieneś wykonywać 3-4 razy w tygodniu po około 30-40 minut. Zacznij od spokojnych ruchów i stopniowo zwiększaj tempo. Nie wykonuj zbyt energicznych ruchów, zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Możesz ustawić sobie program ćwiczeń na orbitreku. Kontroluj tętno, zbyt wysokie lub zbyt niskie nie przyniesie dobrych rezultatów.
Nie zapomnij o rozgrzewce i rozciąganiu po wysiłku fizycznym. Ćwicz zdrowo i zachowaj zdrowy umysł. Wystarczy 5-10 minut na rozgrzewkę i 10-15 min na rozciąganie, unikniesz dolegliwości bólowych po treningu. Z każdym treningiem podwyższaj poprzeczkę, nasz organizm szybko się przyzwyczaja do stałego wysiłku, dlatego nie pozwól sobie na nudę ! Nie warto robić długich przerwy między treningami nie dość że ciężko będzie Ci wrócić do treningu to jeszcze będziesz chciała zrezygnować, bo przecież ćwiczysz, a nie ma efektów... Szybko zobaczysz pierwsze efekty jeśli będziesz wykonywać treningi systematycznie. Pamiętaj, że orbitrek możesz potraktować również, jako dodatek do treningu siłowego. Wszystko zależy od Twoich oczekiwań, chęci i stanu zdrowia.
Jeśli chcesz rozpocząć prace nad swoją sylwetką, ale ciągle masz jakieś wymówki, stan przed lustrem i spójrz na siebie. To co widzisz, powinno być Twoją największą motywacją. Nie rób tego dla przyjaciół, czy swojej miłości, która dała Ci do zrozumienia że musisz zadbać o swoje ciało.
Zasada jest jedna : Robisz to dla siebie, Ty decydujesz o tym jak wyglądasz. Przestań się usprawiedliwiać brzydką pogodą, lub złym samopoczuciem to żaden argument! Jeśli będziesz wykonywać treningi systematycznie gwarantuje Ci, że będziesz czuła się lepiej fizycznie i psychicznie. Poprawisz swoją postawę ciała, zredukujesz stres i będziesz miała więcej energii ! Bądź wytrwała i nie oczekuj od siebie zbyt wiele, jesteś tylko człowiekiem, małymi krokami dojdziesz do sukcesu. Trzymam za Ciebie kciuki !
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel